Sunday, June 13, 2010

Apa Cerita 3 Adun UMNO Perak Masuk PKR??? Senyap Je...

Apa Cerita 3 Adun UMNO Perak Masuk PKR??? Senyap Je...

Apa cerita ni?? kata nak buat sidang media pukul 1 petang tadi..tapi sekarang ni masih tak kedengaran pun cerita ni..check-chek Malaysiakini dan Harakah pun takde..ini bukan berita main-main..ini cerita bubar dun..isu kembalikan yang batil kepada haq..apa cerita PKR??? Kata ada 3 Adun nak lompat hari ini..mana sidang media nak buat jam 1 petang di Ipoh seperti anda beritahu sebelum ini..minta Anwar dan PKR jawab...Sinar Harian dah jawab dah...
Dakwaan sertai PKR palsu: Nasharuddin
IPOH – "Spekulasi mengaitkan nama saya bersama dua lagi wakil rakyat Barisan Nasional (BN) Perak akan lompat parti ke Pakatan Rakyat (PR) yang kononnya diumumkan esok (hari ini) hanya dakwaan palsu," kata Datuk Nasharuddin Hashim.
Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bota itu turut mempersoalkan tindakan mengaitkan namanya sedangkan beliau langsung tidak tahu menahu mengenai perkara tersebut.
"Saya terkejut bila nama saya dikaitkan. Kenapa pula saya perlu bersikap sedemikian sedangkan saya cukup hormat kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dan juga Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir.
"Sudah banyak perubahan yang dilaksanakan dalam UMNO khususnya di bawah teraju Perdana Menteri dan saya begitu yakin reformasi dalam UMNO sudah menampakkan keberkesanannya," katanya ketika dihubungi, semalam.
Nasharuddin berkata, PR sengaja mencipta publisiti murahan dengan mengaitkan beberapa ADUN BN kononnya akan lompat kerana mereka sudah kekeringan idea memandangkan kemelut politik negeri sudah selesai dan memihak kepada BN.
Katanya, bukan prinsip dan pegangan beliau sebagai pemimpin yang diamanahkan oleh rakyat untuk bertindak sesuka hati tanpa memikirkan kepentingan rakyat.
"Apa yang saya lakukan sebelum ini tidak akan berulang setelah melihat perubahan dalam UMNO Pusat dan negeri.
"Malah saya cukup yakin dengan pemerintahan dan pentadbiran Perdana Menteri dan Menteri Besar dalam membawa perubahan yang lebih besar kepada negeri serta negara," katanya.
Khabar angin ini wujud setelah Parti Keadilan Rakyat (PKR) mendakwa akan menganjurkan sidang media khas hari ini mengenai ADUN BN lompat parti.(sini)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails